Mayıs ayında dahiliye doktoru tsh değerim 4.24 olduğu için ilaç verdi . Temmuz ayında tsh değerim 1.700 e düşmüştü. Bana yeni hamile olduğum için kullan dedi. 1 ay sonra gel dedi. Başka doktora gitmek zorunda . 5 ağustos günü tsh değerim 0.874 çıktı serbest değerlerim de normal . Doktor bi ilaci kes dedi bi devam et dedi . Bende ne yapacağımı şaşırdım. Başına böyle Bi durum gelen var mı?