cizgilidefter 2611seher_ tam 1 hafta önce ben de 34le öğrendim reglime 4 gün varken. 2 gün sonra tekrar beta verin mutlaka artışa bakın. Hayırlı olsun 🌸
eck23 Hly_ygt hayırlısı olsun negatif olsa bile daha hayırlı bir zamanı vardır ama inşallah gönlünüzce olsun 🙏🏽
prenses99 eck23 canim bende dun verdim negatif mi ama testlerim pozitif kafam karisti https://imgyukle.com/i/C9c0xH
rosee233 eck23 camım benim hcg 17 çıkmıştı 2 gün sonra 45 oldu . Şuan hamilesin gözün aydın💓çatlamanın 8.günü 17 ile öğrenmiştim .