Esmaunal07 Meraba hanımlar sizlere bişey sormak istiyorum . Üçlü tarama testi yaptırdım devlet hastanesinde sonuçlarım çıkmıştır doktoruma göstermeye gidicem 10 güne çıkar gelirsin demişti ama bunun için sıra almam gerekiyo sıra almadan doktor kabul etmiyo malum hastaneden tahlil göstermek için günlük sırayı nasıl alıcam bilgisi olan yardımcı olabilir mi yoksa illaki 182 den yada mhrs den randevu mu almam lazım
Aysnrplt Esmaunal07 ben mhrs den gün almıştım. Sonuç göstermek için de randevu aşmak gerekiyor demişti sekreter tekrar kontrolüm de yapılmıştı ben 2 hafta sonra sonuç göstermeye gitmiştim.
Esmaunal07 13 şubat da yapıldı tahlil 10 güne çıkar demşti martın 6 sındada detaylı ultrason var onun için randevu aldım acaba o zaman gittigimde göstersem sonuçlarıda olurmuki geç kalmış olurmuyum ki diye vaktnde gidiyim demiştim
Aysnrplt Esmaunal07 vaktinde de gitsen sonuç değişmiyor canım. Ben acele etmemiştim sonuç için içim rahattı ense kalınlığı vs normal çıkmıştı.