Ynckpgn Şaka mı doktor😐 benim geçen sene değerim 5 çıktı diye ben 1,5 yıldır tiroid hapı kullanıyorum 50 mg. Şu an tiroidim 1 ve hamileyim. Eğer gebelik düşünüyorsanız kesinlikle tiroidi takip etmelisiniz. Gebelikte 2_2.5 arası isteniyor. Bu değere göre hasimato mu değil misiniz ona da baktırın bence.