Merhaba hanımlar 32+4 günlüğüz doktor bebek ters bu yüzden sancı gözüküyor baskı yapıyor dedi progestana başlattı, böyle olup bebeği dönen var mı veya dönmeyip sezaryen olup süreci yaşayan ya da sancılardan dolayı erken doğum yapanınız var mı tecrübelerinizi bekliyorum🙏🏻🩷