Zeyno5634 39 haftalık gebeligim var 36 haftaya kadar bir sıkıntı yoktu iki haftadır doktor kafa ölçüsü küçük çıktığını söylüyor kanala girdikten sonra böyle birşey söyledi kilosu herşeyi iyi bunu yaşayan varmı korkuyorum
nilufeer Zeyno5634 cocugunuz şimdi nasil ? Ben çok kötüyüm 23 hafta kafasi 21 dedi kalbim duracaq gibi🙁
Ceku256 Zeyno5634 evet genelde kanala girdiklerinde tam ölçüm alamıyorlar eğer bir rahatsızlığı olacak olsa önceki haftalardan kendisini belli ederdi. Çoğu doktorda 3 haftalık ileri ve gerilikleri normal karşılıyor sonuçta birebir aynı ölçüyü almaları imkansız doktorunuz bir sorun görmüyorsa endişe etmeyin
Bebissever Benim kafasıda biraz kçkmüş doktor normal dedi koca kafalı bi bebek beklemiyoruz dedi normal de de herkesn kafa ypısı farklı dedi
Zeyno5634 Ceku256 ins öyle bisidir insna üzülüyor mutlu mutlu doğumu beklerken son ayda böyle bişi duyunca korkuyla bekliyorum şuan
hayaller-guzel benimde kuzenim çam sakuraya gitti 39 haftalıktı kafa vucuduna göre kücük demişler başka açıklama yapılmamış.Oda özele gitti anne babada minyon bebegınde minyon oldugu söyledi sezeryana aldı şuan cok saglıklı
nilufeer Bdp 5.2 sm 21 hafta 6 gün He 20.35 sm 22 hafta 3 gün Normalde 23 hafta olmali bir sorun olurmu 😕😕