
Kız denmişti dün tekrar gittim kontrole artık Eminim bu Bebek kız dedi özellikle doktor henüz şehir hastanesine veya Devlet Hastanesi’ne gitmedim iki bacak arası boş dedi ve bu artık 3 kontrol kızdır değil mi yani kesindir yani değişmez değil mi Çünkü bazılarına kız diyorlar erkek çıkıyor alışverişini yapmaya başlayacağım Ama tereddütteyim😂