Arkadaşlar henüz yeni gebeyim,bacak aramda kırmızı noktalar çıkınca travazol krem sürdüm dün,çoğunu geçirdi,bugün de sürdüm karnımın alt kısmı ve bacak arama,tamamen geçirsin diye,ama karnıma ağrı girdi biraz,bu krem bebeğe zarar vermiş midir ya korktum şimdi :/ bi daha kullanmam ama aklıma takıldı