Gurlers Merhaba sevgili anneler, ilk doğumum olucak inşallah henüz normal mi sezaryen mi belli değil, depend mi daha konforlu lohusa pedi mi bide pijama takımlarında hangisi daha az belli oluyo şimdiden teşekkür ederim 🌸🌸
Baklavaseverim Gurlers kesinlikle depend ama ben sezeryan oldum normali bilmem normal yapan ablam da gerçi depend önermişti bana ☺️☺️
Ceku256 Gurlers bir paket depend bir paket lohusa pedi aldım doğuma giderken ikisini de yanıma alıcam işimi şansa bırakamam 🥹
Ozlemkaan Gurlers rahatlık açısından kesinlikle depend ama sezeryande depend önermiyorlar dikiş yerinde terleme olmasın orası açık olsun diye doktorum hemşireler uyarmıştı beni ama ben dinlemedim valla zaten yeni doğum yapmışım bari dedim rahat edeyim çok şükür bir sıkıntı yaşamadım 🌸
Symylldz Gurlers sezeryan oldum depend kullandım çokta memnundum. Lohusa pijamalarımdan birini lacivert diğerini bordo almıştım kanama olur pijamama bulaşır diye kanamam vs de olmadı ama tedbirli olmanın faydasını gördüm.
Sumiire Gurlers iki doğum yaptım ikisindede sezeryan oldum iki farklı doktorumda dpend taktırmadı yarayı kapatıp hava almasını engellediği için ilk iki tane taktım ayağa kalkıncs normal pede çebi ettirdiler
AybarsUmay_ Gurlers ben ilk sezeryan doğumumdan sonra depend kullandım ama doktorum dikişlerimi kontrol için odaya geldiğinde depend kullanma demişti yarayı nemlendiriyomuş kapalı kalmaması gerekiyomuş o yüzden kullanamadım normal ped kullandim. Bence doktorunuza sorun ona göre alın