Sizdenbirii1 Kızlar bu benim ikinci gebeliğim olduğu için hareketlerini çok erken hissettim ama son iki gündür hiç hareket etmiyor sadece yer değiştiriyor o da arada bir sıkıntı var mıDır haftam erken biliyorum ama yine de tereddüt ettim yarın doktorum var zaten
Mrvmrv78 Sizdenbirii1 bende 26. Haftadayım çok hareketliydi bu hafta bişey oldu çok az hareket ediyor
Herseydenbiktim Sizdenbirii1 Ben 34 haftayim son birkaç haftadır hareketini aktif hissediyorum. 20den rahat 31e hatta belki 32ye kadar düzensiz hissettim. Hiç hissetmediğim zamanlar da oldu 1 gün hareketliyse 1 hafta ses seda yoktu. Her sey normalse bu durumlar normaldir bence içine sinmezse doktora gidersin ama daha küçük ya hissetsen bile ayirtedemezsij
Sizdenbirii1 Herseydenbiktim yani aslında normal bi durum olduğunu biliyorum ama insan korkuyor yibede yarın doktor kontrolüm var diye gitmedim
Herseydenbiktim Sizdenbirii1 Doktora söylersin ben artık diye diye doktor illallah etmisti😂 25ten sonra tam hissedersin icini ferah tut💖