gurbetcikizii merhaba şuan hamile değilim ve 2-3 haftadır folik asit kuklanıyorum filbiol markası eğer allah nasip ederse ve hamile kalırsam hangi folik asiti kullanmamı önerirsiniz bu folbiol daha çok hamilelik öncesi önerilen folik asitlerden galiba
asil15 gurbetcikizii bende gebelik öncesi folibol kullanmıştım sonrasında doktor diofol verdi onu kullanıyorum
zmomr gurbetcikizii bir pcoslu olarak gebe kalmadan 1 ay önce doktorumun tavsiyesiyle vifolic kullanmaya başladım ve devam ediyorum memnunum istersen bakabilirsin canım
gurbetcikizii Nurtanesininannesi ya tam emin degilim ama bende sanki ilk gebeligimde onu kullanmıştım gibi hatırlıyorum
asil15 gurbetcikizii evt cnm her türlü vitamin var bende özellikle b12 eksikligide çok fazla oluyordu icinde olması iyi oldu.
papatyax gurbetcikizii evet canım memnunum hatta b12 de baya düşüktü oda bu sayede normal değerine ulaşmış oldu ☺️🌸