Belinya Kızlar beşik olarak hangi model düşünüyorsunuz. Büyüyen beşikleri sevemiyorum bir türlü çok kaba geliyor bana ama istiyorum ki büyük bir beşik olsun uzun süre kullansin. Tavsiyeleriniz varmı acabaa
Mehtapsato Belinya park besik hem buyuk hem istenildigi zaman katlaniyo bazanin altina bile konuluyo bebek buyudugunde oyun alani olarak kullaniliyo cok amacli bence eger kendim almis olsam park besik alcaktim ama bana hediye gelcek besik
Kudretfigenn İndirimden denk geldi küçük bi beşik aldık sallanabilir şekilde, ve denk gelirsede park beşik almayı düşünüyorum hem kullanışlı hem pratik hem çok fazla yerde kaplamıyor 🤗
Edaberatasaf Ben oyun parkı aldım n11den fiyatında uygun 600tl Kraft marka kırmızı daha kullanmadık Nisa’nda Kızım gelince inş ama görüldüğü gibi çok güzel kullanışlı bir beşik
Edaberatasaf Ben oyun parkı aldım n11den fiyatında uygun 600tl Kraft marka kırmızı daha kullanmadık Nisa’nda Kızım gelince inş ama görüldüğü gibi çok güzel kullanışlı bir beşik
Kudretfigenn Belinya bende hala kararsızım daha almadım bakıyorum ama hesaplı güzel ve aklıma yatan bir ürün bulursam alacağım inş 🙏🏻
Belinya Mehtapsato Ya park beşikler çok güzel ve kullanışlı ama ne bilim ilk çocuğuma beşik olarak onu almak istemiyorum basit kaçıyor sanki