Kızlar 34+2 haftalık hamileyim. Bıtane oğlum var 27 aylık. Ona hamileyken 38+0 da muayene diye gittim meğer boynuna 2 tur kordon dolanmış beni acil sezaryene almışlardı. Şimdi de kız bebeğe hamileyim ve yine başıma aynısı gelir diye korkuyorum. Sezaryen olmaktan değil bebeğime bişey olur yine kordon dolanır diye korkuyorum. Oğlumdayken nst de kalp ritimleri düşük çıktı ve ben hiç anlamadım sonuçta karın içinizde olan bir durum nasıl anlaşılr ki. Devlet hastanesi takipliyim doktor yüksek tansiyon sebebi ile her hafta gel muayeneye dedi. İlk gebelikte oldu diye ikincide olacak diye bir kaide yok değil mi:(