ilahe21 13 hefteliy hamileyem, zobum var:( kimde zob cixib? ve nece mualice eletdirib, hekim deyir usagda eqli gerilik yaradir mualice olunmasa🤦🏻♀️
Papatyapapatya ilahe21 menimde zobum var.ama hec hekime sormamişam...yeni aglıma gelmeyıb hec...(zeherli deyıl)15+2 bu defakınde söyleyim gerek...
Gulnar44 ilahe21 Mende subayken hekim mene dedi zobun var sonra men evlendim bir qizim oldu indi ikinciye hamileyem hec maraglanmamisam ne oldu o zob hara getti
Tarana Salam bildiyim qədərilə endokrinoloqla ginekolpq birlikde aparmalıdı gamiləliyi..Ümid edirəm zəhərli zob deyil?
Papatyapapatya Tarana vermişem...bi şey demedi hekim...her birde men Bursada yaşayıram...her ay qan ve baika tahliller edirem...demekki sorun yoxmuş olsa söylerdi her halda...ama ağlima takıldı bu defekinde sorum gerek..
Tarana Papatyapapatya Bakida hekim mene de zob deyirdi basqasina getdim dedi yoxdy zob falan)Ama problem olsa hormon seviyyesibde çıxır adeten)mence endokrinoloqa yoxlatdirin her ehtimal