kızlar 35+4üm. Rahim ağzı kısalığından dolayı erken doğım riskim vardı. Doktorum şimdi biraz daha serbest bıraktı yürüyüş vs diye durumum bu şekilde. Ama benim karnım kalçam ve kalçamın alt tarafı bacaklarım ağrıyor. Artık bu ağrılardan çok sıkıldım neden oluyor nasıl geçecek dayanamıyorum artık ya 🥺 var mı başına gelen şu an resmen oturmak bile eziyet bana