Sezeryanıma 6 gün kaldı diş etım yeniden iltihap yaptığı için diş hekimi klamoks 1000 verdi sezeryanım olduğunu söyledim kullanabilirsin bir sorun olmaz dedi ama yine korkuyorum anestezi alacağım ya etkileşim vs olur mu kendi doktorum da pazartesiye kadar yok ulaşamadım soramadım da ama bilen ya da böyle bir durum yaşayan var mı