yasewin 4+4 haftalığım kanamayla gittim hastaneye iğne yapıldı fitil verildi. Beta da 2393 ama kese görünmedi kanama durdu şimdi lekelenme şeklindeydi zaten. Normal midir aynı durumu yaşayan var mı
EYnvvvv yasewin benimde beta 3690 ama keseyi göremedi doktor daha doğrusu ufacık görüyorum ama emin olamadım dedi 2 gün sonra tekrar çağırdı
yasewin mavideniz9696 doktor göremediği için dış gebelik ihtimali de olabilir diyince tedirgin oldum sormak istedim