Esoylu1 benim de 12. Haftadaki ultrasonda ense kalınlığı vardı benim tabi erken haftalar olduğu için hiç 2-3 lü falan yaptırmadan fetal DNA yaptırdık çok şükğr temiz gelmişti kızım sağlıklı doğdu 5 yaşında şimdi, biraz pahalı bir test olsa da direkt yaptırın süreç yıpratıcı olur yoksa doğuma kadar 🤲🏻 doktorum da demişti kapalı bir kutu bir anlık küçük bir dolaşım sorunu bile kalınlık yapabilir, o zaman araştırdığımda ense kalınlığı bulgusuna sahip bebeklerin down olma ihtimali %10-15 civarıymış, yani çok büyük ihtimalle sağlıklı inşallah içinizi ferah tutun sağlıkla gelsin kuzucuk🤲🏻🤲🏻🤲🏻