Arkadaşlar yarın planlı sezaryen olacağım 2. Bebeğim ilk doğumum çok zordu normalden sezaryene girdim genel anestezi oldum dün kontrole gittiğimde anestezi doktoru ısrarla spinal önerdi ama ben hep kötü şeyler duyuyorum genel olmak istiyorum fikir belirtirmisinizzz