Patiseverana Bu kuyruk sokumu ağrısı için ne yapıyorsunuz kızlar 🌺 aşırı ağrı oluyor ya çok ayakta durunca ya da oturunca hareketimi kısıtlıyor resmeeen 🫠 32+2yim 🙃
LadyX Patiseverana bende de hafif vardı doktorum oradaki kasların doğuma hazırlık için gevşemeye başlamış olabileceği tarzında bir şeyler söylemişti
LadyX Patiseverana bende de hafif vardı doktorum oradaki kasların doğuma hazırlık için gevşemeye başlamış olabileceği tarzında bir şeyler söylemişti
Patiseverana LadyX muhtemelen e şimdi sonlara yaklaştıkça da kiloda hızlı artıyor bebişin ama nefes aldırmıyor bazen ya şiddetli oluyor 🫠
Seymabyrm Patiseverana benim 20 haftada başladı çok kötü işte çalışıyor musunuz :( oturmakta çok güçlük çekiyorum
Patiseverana Seymabyrm yok şükür evdeyim ama evdeki işleri yapayım oturayım başlıyor ya da çok oturunca kalkamıyorum ağrıdan sanki kopuyor 😃
Ulkumom Patiseverana benim kuyruk sokumum kırık bekarken kırılmıştı ilk gebeliğimde bir süre ağrıdı sonra geçmişti. 20. Haftalarda başlayım 2-3 hafta sürmüştü ama ben yürütemiyorsum bile. Şimdiki gebeliğimde daha 11. Haftadayım ve şimdiden başladı kuyruk sokumu ağrım.
Seymabyrm Patiseverana aynı benimde öyle kalkarken oturuken eziyet resmen, ben masa başı işte çalışıyorum tüm gün oturduğum için sanırım ondan oluyor benim
Patiseverana Herseydenbiktim ay evet dönerken falan dönemiyprum eşim uyanıyor ağrıma o yardım ediyor sağolsun böyle bir acı yok yani
Karabulut-89 28 haftadayim benim de cok ağrıyor. Önce de vardi bende gebe kalınca hrpten arttı. Zeytin yağıyla masaj iyi geliyor bana