Ben de gebelik planlıyorum 31 temmuz da regl oldum 2 ağustosta iyileştim korunmasız ilişki yaşıyoruz yumurtalama dönemim bugün şu an kasıklarımda ağrı var ama hamile kalmak için yumurtalama zamanını mı beklemek gerekiyor yerleşme ağrısı olabilir mi test ne zaman yapmam gerekiyor 🤭