Elifsetenay Merhaba , 32+haftalık hamileyim bugün yüzüme dikkatli baktım lekeler olmuşmuş bunlar Doğumdan sonra geçer mi ?
Bitterinannesi Elifsetenay Sedagokkaya Kizlar siz yine iyisniz ben 11 haftaligim alt dudagimin aldi cenemde leke cikti cok erken diyorlar ama oldu iste doktor bir sey yapamayiz dedi 🙄 dogumdan sonra gecer dedi
haklisinesracim Elifsetenay ne guzel premsesler böyle annelerine azıcık şımarıyolar ondan lekeler çıkıyor dogumdan sonra geçer çok şanslisiniz kızınız geliyor bosverin lekeyi 😊