38+4 gün vermişti doktorum dün sabah 7.30 da yatisim yapilacakti zaten ama sabaha kadar 4te suyum geldi hemen geldik hastaneye 2.sezeryanim ne yazık ki saat 8 buçuğa kadar sanci çektim icapci doktor kendi doktoru alsin bekleyebilir dedi çok zordu ama çok şükür sagsalim kavustuk oğlumla darısı bekleyenlerin başına insallah🥰🥰