rabiadmr5 Kizlar dün ateşim grip baş ağrısı heryerim ağrıyordu hemen gittim hastaneye serum taktım bide antibiyotik yazdırdı bebeğe sakatlık yapar mı herhangi bebeğe zarar veriyormu sonrada sağlıklı doğan var mı ?
Anneoldum2 rabiadmr5 gebeyim demedinizmi ona göre veriyor zaten bende serum yedim ilk gebelikte çok takıldı şimdiki gebelikte 1 kere takıldı ağrı kesici parol koyuyorlar seruma antibiyotik bu gebelikte hiç almadım ilkinde hatırlamıyorum
rabiadmr5 Anneoldum2 evt gebeyim dedim o na göre verdi yinede sormak istedim peki ilk gebelik sağlıklı mı doğdu
G-k Bana doktorum parolu serum olarak taktır demişti. Ama herhangi bir antibiyotik kullanmadım bol sıvı al vücudun atsın demişti.