Minamom_ evet muhtemelen relg 1 hafta oldugu için böyle sanırım gecikme yaşayınca tekrarlarsınız kanı hayırlısı olsun 🌸☺️ çünkü bende kızımda duramadım regl 3 gün vardı değerin altında çıktı kan adet günü test yaptım poztif gördüm kan için 4. gün gittim 550 ile öğrendim ☺️ umut olsun inşallah🤲🏻🤲🏻🙈