Eşim saklamadı oda duygu durumunun farkında değil kendine gelince farkediyor ailesi farketmemiş ne yazıkki çocuğum var ve 1 senede 2 kez atak geçirdi tehlikeli boyutlarıda oldu ama sevdiğim için durdum ilaçlarını düzenli kullanıyoruz ben veriyorum itiraz etmeden içiyor ailesi hep yanında atak zamanlarında