zeyka Tabi ki ama dediğim gibi tedavisini aksatmaması lazım bazısı aklı başında oluyor tedavilerine gidip ilaçlarını alıyor dikkat ediyor ama bazısı da ileri düzey de olduğu için ne ilaç kullanıyor malesef ne de sevgi düzeltebiliyor bu da biraz nasip işi arkadaşıma hiç görmediği kadar sevgi göstermiştim tek arkadaşı bendim beni takıntı haline getirmiş haberim yokmuş en sonunda benim de psikolojimi bozmuştu mecburen arkadaşlığı bırakmıştım bir tanıdığım böyle bir arkadaş yüzünden evlenemedi düşünün yani ileri derece olanları gerçekten olmuyor bipolar insanlara sabırlı insanlar gerekiyor tekrar söylüyorum derecesi de çok önemli biliyorsunuz