buserlu 11 haftalık tam bugün hafta başında kanamam oldu korkuyla direk acile gittim doktor rahim duvarında kasılmam olduğunu söyledi iğne yaptılar ve progestan fitil yazdı sabah akşam kullanıyorum. Korkma dedi olabiliyormuş rahim büyüdükçe bebek büyüdükçe, ama sürekli dinlenmek lazım iş yapma yorulma bir yere uzanma dedi bir de sanırım yediğin şeyleri araştırıp sorarak ye acı ve çok şekerli ürünler kasılmayı artırabiliyormuş. Ne yiyeceksem önce chatgbtye soruyorum kasılmam ve kanamamı dikkate alarak yorum yap dedim. Tabi bulantıdan bir şey yemek ne mümkün sürekli de kusuyorum. Tek yaptığım yatmak sadece lavaboya gitmek, size de geçmiş olsun korkmayın korktukça ve üzüntü stres öfke de kasılma yapar sakin ve rahat ol demişti doktorum zor ama boşluk gibi dümdüz olmaya çalışıyorum