Ben elbise aldım 3 tane doğumdan sonrada rahatça gıyebılırım pantolon aldım trendyoldan çok güzel ama daraltıyor benı çok rahatsız edıyo bır süre aldm ama gıyemedım yanı kumaşı da çok rahattı ama sankı gobegmı yada bacaklarımı rahatsız edıyo elbise çok çok iyi geldi bana bırde trendyoldan swenden elbise aldm emzirme için olanlardan gecelik