Ozlemmdnr Haftaya girdik kendimi çok halsiz hissediyorum psikolojik olarak hergün ağlamak istiyorum anneliğe her zaman kendimi hazır hissetmiştim ama şuan işler çok farklı hazır hissetmiyorum dogumdan korkuyorum her an sağlıkla gelcek mi diye düşünmekten kafayı yicem hormonlardandır diye düşünüyorum. Bunhaftalar da olup aynı duygu durumlarını yaşayan varmı birbirmizi motive edelim kızlar 🥲🙏