gizeeeeeeemmm Arkadaşlar ben geçen hafta çarşamba günü kan verdim 17.85 çıktı bu süreden 3 gün sonra tekrar verdim 147.60 çıktı doktor gebelik var dedi ama keseyi göremedik daha doğrusu bakmadı bir sonraki hatifta gel dedi bu haftasınu gidicem sizce keseyi görür mü 4+4 oluyor tahminime göre birde acayip karın ağrısı yaşıyorum sizde de böyle oldu mı
teraziela gizeeeeeeemmm 5 haftalıkken vajinal ultrasonla gördüm o yüzden acele etmeyin doktora gitmek için sonra insan gereksiz stres oluyor
askn1 Eltimin 5 gün gecikmesi oldu 5. gün test yaptı pozitif gördük dayanamayıp kan vermeden direk doktorumuza gittik keseyide gördük çok iyi yerde dedi sanırım haftası 4+1 lerdeydi tabı her kadın aynı olmuyor erken döllenme geç döllenmeden kaynaklı hayırlısı olsun ☺️🌸
duygukoltuk 5 +4 göründüü, beta hcg değerim 1853.3 tü , vajinal ultrasonla gördü doktor. Kasık ağrım oldu hala daha oluyor ara ara
busecalimli tayibekoseoglu05 benim 5+2 de görünmüştü kesem, 6+3te de kalp atışı duyuldu ama ikisi de vajinal bakıldı yani 5. haftalarda vajinal büyük olasılıkla görülür karından bakılırsa belki bir kaç gün daha beklemeniz daha iyi olabilir
tayibekoseoglu05 Evet çok doğru ama özel sektörde çalıştığım için vardıya sistemli o yüzden hamile oldum için bi belge istıyorlar