Eva13 2 ci gebeliğim ilki normal doğum olmuştu herşey iyi gidiyordu ama doktor bebek ters dönmüş dedi bol bol yürüyüş yürüyüş önerdi korku içime girdi açıkçası kızlar çevrenizde ya da yaşayan var mı nasıl düzelir