aleyy53 11+2de doktora gittim e hadi bir de cinsiyeti söyleyin şenlenelim dedim😅 16 haftadan önce söylemiyoruz dedi önce sonra diyo ki kıza benzettim ama erkek çıkarsa kız dediğimi inkar ederim😅😅 yani bir tahminde bulunuyorlar eğer çok katı biri değilse söyleyebilir tabi kesin değildir bu söylediği. Ame ben buradaki arkadaşlara ve yapay zekaya sordum 2 kişi hariç herkes kız dedi🙈