Mrvemr3449 ayemberil amin cümlemize canım sağol. Ben doğurdum evet hatta 5 ay oldu bile nasıl geçti hiç anlamadım ama ❤️ şu an nasılsın
Merve_trn ayemberil suni sancı vermediler mi acaba ? Elinizden tutacak biri varsa çömelerek yürüyüş yapın açılmayı hızlandırır . Ve “sümmes sebila yesserahu” tekrar edin sürekli iyi gelecektir
ayemberil Merve_trn sürekli okuyorum duayı suni sancı başlamadılar alttan hap koydular oda suni sancı kadar hızlı etki etmiyormuş ama emile emile sancı verecekmiş bekledikçe moralim bozuluyor hiç böyle tahmin etmemiştim
ayemberil Kelebek671 beklemedeyim ısrarla normal doğum yaptıracaklar bana 48 saat bekleme süresi varmış su geldiği için antibiyotik verdiler damar yolu ile
ayemberil Zarifokur Inşallah bebeğim için korkuyorum ben kendimi sorun etmiyorum da o sıkıntı çekmesin yeter ki
Merve_trn ayemberil Moralini yüksek tut . Süreç uzamış olsada sonu güzel olucak inşallah .Minik yavruna kavuşmana az kaldı. Hayırlısı ile kucağına alırsın inşallah. Meryem ana otu aldıysan eğer suya koy ,görebileceğin bir yerde dursun oda iyi geliyor.
Zarifokur ayemberil çekmez canım doktorlar onu hep kontrol ediyor kalbini dinliyorlar sıklaşsın ağrın olsun söyle doktora zaten gelip devamlı bakıyorlar
hiranurtas ayemberil Rabbim yardımcın olsun bol bol dua oku hayırla gelsin bebişin inş İhlâs süresi oku bol bol
cavbella ayemberil ilk doğum için böyle yavaş ilerlemesi normal moralini bozma🌸 sağlıkla bir avazda kavuşursunuz inşallah 🤲❤️
duyyguluu ayemberil suni sancıdan hiç korkma ben de suni sancıyla doğum yaptım ama bebişi kucağına aldıktan sonra hiçbir acın bişeyin kalmıyo hayırlısıyla sende kucağına alırsın inşallah en kısa sürede