Vurgen97 Filizertgrl Limonu , hıyarı tuza banıp banıp bolca yedim 😂 Ne kadar doğru bilmiyorum ama ye ekşiyi doğur Ayşeyi dedikleri bu galiba benim de kızım olacak 😂
Filizertgrl Selenzy1 Allah hayırlı etsin 7 haftadayım ama çok yiyorum 😂 herşeyi ondan seçemiyorum kız mı erkek mi 😊😂😂
Filizertgrl Vurgen97 😊 Allah hayırlı etsin benim ikiside limonu da yitiroum tatlı yı da bolca bilmiyorum 😣😊
Filizertgrl Anneyimmmmm her ikisini de yiyorum tatlı tuzlu karışık 😊😊😊 acaba ne olcak 7 haftasındaym, 😂
Vurgen97 Filizertgrl Ben de tatlı yiyordum ama en çok ekşi , tuzlu daha çok yiyordum sen en çok hangisi yiyorsun mutlaka birini canın daha çok istiyordur 😊
Mym Filizertgrl İlk aylarda hiç bişeye aşermedim maalesef mide bulantılarım yüzünden😑ama sonrasında canım hep tuzlu yemek istiyordu(hala yiyorumda) ve acı bişeyler oğlum olucak inşaAllah👶🤗💙
Bebekim123 Filizertgrl deli gibi tatlı ve kırmızı et istedim hala da istiyorum ve premsesim geliyorrrr😍💃🏻💃🏻💃🏻
Kubraileri Bebekim123 bende tatli ve et yiyorum sürekli geçen gittiğimizde kıza benzetti değişir mi bilmiyorum 🙂 hiç ekşi istemedi canim
Belinya Filizertgrl ben hep ekşi ve tuzlu yiyebildim tatlıdan ligden bulaniyordu. Şuan 22 haftalık halaada tatlı sevemiyorum ve bizimki erkek.🤗
AnnesileYavrusu Kubraileri canım kaç haftalıksınız😊en son dr benim bebişimi de kıza benzetti ama %20 30 yanılma payımız olabiliyor dedi o yüzden ya değişirse diye düşünüyorum bende☺️
Filizertgrl Kubraileri 😊 hayırlısı Olsn cnm bende et hastasıyım ama aşermek mi bilmiyorum çünkü bir sürü şey istiyo canm bunu bebeğin midesi kaldırmaz 😊
Filizertgrl Aysnrplt 😊 belki benimde aşermem yoktur da kendimi o psikolojiye kaptırmışımdır yoksa bu kadar yiyeceği bebek istemez 😊😊
ozgeya Filizertgrl Bol bol erik ve çağla badem aşerdim,sadece onlarla beslendim.Ama bebeğim erkek oldu.
Filizertgrl ozgeya hayırlısı olsun bakalım ben etçi ve tatlııcym 😊 değişir mi bilemem Bi tek limon çok yiyorum
Nryseda Filizertgrl etten tiksindim sadece. Bebiş erkek. İştahım çok açıktı ne bulsam yiyordum. Hala aynı