6hafta 6 günlük hamileyim bugün doktora gittim doktor keseyi gördü ama bebeği göremedi bir hafta 10 gün sonra gel tekrar bakalım sağlıklı bir gebelik mi dedi içim içimi yiyiyor olumsuz şeyleri kafamdan atamıyorum böyle bir durum başından geçen var mı destek lütfen 🥺