fatmaanuurr22 Leylak34 manuel çok yorar canım Acura şarjlı olandan aldım 800tl ve çekim gücü çok iyi 15 dakikada göğsümü boşaltıyor üç farklı modu var
2kizannesi30 Leylak34 ben Instagram da gördüm canım bide kiwi kullandım sütüm artı ama krem sürmedim ondan yara oldu ben eller serbest alcktm attığın marka da o kadar olumsuz yorum var ki
Pembe_bulut Leylak34 bu markanınki değildi ama manuel pompa ben de kullandım fazla sütü çekmek için. İşe yarıyor yaramasına ama çok yorucu, uzun süre yapman gerekiyor elleri ağrıyor insanın 😅
Mrsz Bende buna benzer mochi var ama elektrikliler daha iyi süt çıkarıyor.ikisini de denedim mochi ev işi yaparken bir yandan sağsın diye ideal yeterli süt çıkarmıyor.
UraSsmom Leylak34 Ben lansinohun elektriklisinden hiç memnun kalmamıştım ama wee baby manuelden çok memnundum o yüzden şimdi de manuel aldım bu sefer acura yorumları iyiydi İnşallah iyidir ama uygun olduğu için acımam da yani en azından