Daha önceden de çok idrar yolu enfeksiyonu olurdum ama şuan idrar yaparken yanma ağrı sızı yok sık idrara çıkma yok sadece tuvaletimi yaptıktan sonra huzursuzluk ve hafif yanma hissediyorum acile gittik tahlil yapmadan tek kullanımlık antibiyotik verdi ve bir işe yaramadı benim gibi olan var mı