Aysegul_ll 34+2′yiz. Dediklerinin fazlası vardır eksigi yoktur. Hiç halim kalmıyor, temizliğe cok düşkünüm sadece temizlik yapıyorum o da dinlene dinlene yemekte bu aralar hep kahvaltılık oluyor 🤷🏻♀️ çok yanlış ama bende sanırım oğlumu kıskanmaya başlıyorum, eşim iste diyor çocuk bir iki ay büyüsün alır annem gezdirir sever benimkiler yapmaz huyumu bildikleri için simdi durmadan gelecekler sevecekler ay çok duygusallaştım ve bak sinirlendim ben nasıl rahat edecem dedim bende biraz tek kalayım zaten 1 ay boyunca oğlumla bebeğimle yalnız olamayacam her gün kimse gelmesin diye şimdiden başladım. Bu durumu aşacağız inanıyorum. Bende haftaya gidecem konuşacam doğum seklini normal istiyorum zaten devlette en son raddeye gelene kadar sezeryana almıyorlar. Hepimiz için hayırlısı olsun 🎀🥹💖