Melekmray Önerdeiğiniz doktor var mı ? Doğum ücretini de telefonda söylemediler bilgisi olan varsa yazabilir misiniz 😘
Ayseguls_baby Melekmray benim arkadaşım orada Mayısta doğum yaptı. Mehtap hoca takipliydi sezaryen oldu 39 verdi
fatmaanuurr22 Melekmray ben ceren hanımda takipliydim iyi bir doktordu Özcan beyde var orada acilde o ilgilenmişti çok memnun kalmıştım canım
Ayseguls_baby Melekmray yok arkadaşıma normal doğum planlanıyordu 39+4 e kadar beklediler ama açıklığı olmamıştı çatısı dar demişlerdi galiba. O sebeple sezaryene alındı çok memnun kaldı 5 güne ayaklandı kendisi baktı bebeğe
Ayseguls_baby Melekmray doğuma daha varsa tavsiye ederim arkadaşım cihazlarını çok beğeniyordu detaylı ultrasona bile gerek kalmamıştı doktor yarım saat boyunca renkli olarak incelemişti 😍 ben baktım bir sorun yok detaylı yaptırmana gerek yok demişti
Ayseguls_baby Melekmray geç olsun güç olmasın 😍 o ekibi çok beğenmişti çok yakın arkadaşım kendisi. Çok ilgilendiler çok memnun kaldım demişti ❤️