Doğum ücreti hakkında bilgisi olan var mı
Cgdm0 biz doğum paketi aldık 65 bin ama içeriği baya mantıklı geldi bize
Cgdm0 oradaki sorumlu ocak ayından sonra sadece doğum 40 falan olur demişti bize
Üst
Mehmetasaf55 doğumhane falan nasıl acaba bebek için yeterli mi