Seher_ Gamzealyay evet canım cuma günü girdim çok güzeldi bebegimizi izledik yarım saat boyunca bize gülücük attı 😂
Gamzealyay Seher_ cok güzel ya bende sabırsızlanıyorum 1 ay sonra bende gidicem inşallah cuma doktordaydım gün saymaya basladım bile 😊😊 ama benim daha 18.hafta olucak acaba erken mi diyede düşünyorum hep
Seher_ Gamzealyay bilmiyorumki canım doktor randavu verdiyse oluyodur herhalde benim 20.haftama geliyodu 1 ay sonram öyle verdiler kendi doktorun bakmiyo detaylıya başka doktor bakıyo
Gamzealyay Seher_ aynen öyleymiş baska doktor bakıyormuş aynı gün kendi doktoruma da aldım ama ikside bakıyormuş aynı gün içerisinde
Seher_ Gamzealyay evet canım öyle oldu ve ikisindede renkli ultrason verdiler çok güzeldi benim doktorum 15.haftamdada vermişti renkli ultrason bu sefer de verdi 😊
Rabiaibrahim0803 Nazmiye hanıma gidicem bende öncesinde osmangazi aritmide nagihan hanıma gidiyodum içime sinmeyen şeyler vardı
Rabiaibrahim0803 Seher_ aa bizde ablamla başlıycaz ona ablam bi kez gitti baya ilgili olduğunu söyledi ama yine de öğrenmek istedim herkese böyle mi diye
Rabiaibrahim0803 Seher_ ben renkli ultrason yaptırmayı düşünmüyorum ya ne bilim insan ilkte heves ediyo ama sonra baktım hep 4d ultrasonlar nerdeyse hepsi aynı 😂
Seher_ Rabiaibrahim0803 detaylı ultrason değil onu yaptırdim gecen ay normal ultrason dan renkli veriyo her ay kontrolmde
Seher_ Rabiaibrahim0803 hem detaylı ultrason yapan doktor verdi renkli fotoğraf hemde kendi doktorum Nazmiye hanım veriyo renklide de gösteriyo bebeği