arsesraa sirius8 canım benim de 13 Ağustos ben de dün yaptım ve görünmüyordu yani ben ısrarla çizgi aradım kör gibi 🥹
sirius8 arsesraa bende yaa :( ama erken mi test yaptık acaba . İlk çocuğumda adetime 7-8 gün kala kaset testte öğrenmiştim
arsesraa sirius8 yani 5-6 gün kaşa öğrenenler de var ama döllenmeden sonra herkesin vücudunda betanın yükselme hızı farklı oluyormuş kendimizi üzmeyelim adet günü bi gelsin bence
Miniminibirler Bugun regl olacak gibi karın ağrılarım başladı. Her zaman olduğu gib göğüs hassasiyeti de var. Bence benim bu ay da olmadı bakalım kısmet 🤷🏼♀️
papatyax Benim iki gündür bir kasığımda batma ve bel ağrım var ama yoğun değil ara ara oluyor dün akşam üstü işten geldiğimde yaptım test dayanamadım tabi :) bembeyaz hiç bir şey yok 🫣🥹
Miniminibirler papatyax ben de dayanamadım az önce yaptım laboquick kaset test. Tertemiz negatif🤷🏼♀️
arsesraa Miniminibirler canım biraz daha sabret bakalım adetimiz gecikecek mi ben de zor duruyorum test yapmamak için ama yapınca da böyle üzülüyoruz