tahamommy teşekkür ederim 🥰 tansiyonumu sabit tutmaya çalışıyorum da 🥹 ben ayda bir falan bitirebiliyorum🤭 bitirebiliyordum… Kollarını örüyorum, haydaaa başka bir iş sarıyor kafamı, azıcık gezeyim edeyim derken kalıyor😄 ay kafasını oreyim oydu buydu. En sevmediğim iş, yüz sekillendime. Ama ogluma sözüm var bebek örecegim, kafasını bitirmeme az kaldı da tığ tutmak istemiyorum işte agrilardan. Dün gözleri taktım, azaltma kısmı kaldı. Sonra içini doldur sekillendir. Peruk örmek de sıkıcı ama olsun sonuç güzel oluyor 🥰🥰🥰 safiye design diye bir sayfadan bakıyorum genelde, birinin saçı, birinin vücudu şeklinde kendimce yorumluyorum