Moonmommom henüz haftanız erkense bebek bazen görünüp kalbi duyulmayabiliyor, ben 6+3 te gitmiştim bebek var demişti ama olumsuz tecrübelerim olduğu için alttan bakalım diye rica etmiştim öyle kalbinin atıığını görmüştük 🥹 içimde endişe kalmamıştı bi sonraki randevuya kadar en azından