Meral_63 Anne güzelleşir cildi pürüzsüz olur sivilcesiz olur 🐣☺️ hangi cinsiyete bu özellikler kızlar annenin güzelliğini alır erkek bebeklerse anneye güzellik veririmis sizin nasıl
visnelicheescake Meral_63 Genelde erkekte güzelleşir kız da annesinin güzelliğini aldığı için anne çirkinleşir derler ama tabiki hepsi hormondan dolayı erkek olup sivilcesi olan bir sürü yakınım da oldu kızı olup cildi güzel olan bir sürü kişi de gördüm 🥰
Pamiramsi Meral_63 kızım oldu, hamileliğim boyunca ergenlikte bile çıkamadığım kadar sivilce çıkardım, ensem kıpkırmızı oldu, cildim kurudu ve aşırı ödemlendim😅 ben bu efsaneye inanıyorum eğer bir gün oğlum da olursa güncellerim 😂
Meral_63 nisaysee benim bebsite kız dedi doktor eşim bile söylüyor yüzüme nur gelmiş gibi sivilcesiz pürüzsüz 🙂↕️😌🧿
Nursemom90 Genellemeyi bilmiyorum ama oğlumda yüzüm çiçek gibiydi şuan kız bebeğe hamileyim ergenlikte bile çıkmayan sivilcelerim çıktı tenimde garip kararmalar lekeler oldu bilemedim birtek saçlarım gürleşti güzelleşti o kadar 😅
Gizem1504 Meral_63 kızımda kılcal damar rahatsızlığım çıktı çok uğraştım şuan oğlumda cildim gayet iyi ☺️
melsaanne Oğlumda cildim çok bozulmuştu şimdi kızıma hamileyim tabiki arada tek tük sivilcelerim çıkıyor ama genel anlamda yüzüme bi ışıltılı geldi herkes söyler ama kızımda burnum daha çok büyüdü buda var tabi🤣
Zeynep0742 Meral_63 benimkide kız. İlk beş ay sivilce leke kızarıklık ne ararsan vardı. Ama şimdi düzeldi çok şükür ☺️
humahmet Meral_63 ilk bebeğim kızdı ve acayip güzelleştim hayatımda ilk kez yüzüm çok pürüzsüzdü 😅 şuan yeni hamileyim bakalım zaman gösterecek şuan pek değişen bir şey olmadı ama annemde her iki cinsiyette hamileliklerinde yüzü çok güzel olurmuş hep anlatırdı ablamda da öyle oldu bence biraz yapısal cinsiyetle değil
tahamommy Meral_63 benimde cildim güzelleşti erkek bebek ama hayatımda benim sivilcem olmamıştır stres anları dışında, stresten de bir iki tane anca çıkar