aselhilal Kızlar 5 haftalık hamileyim göğüs şişkinliğim hariç hiçbir belirti yok kadın doğuma da daha gitmedim sizce belirti olmaması normal mi
bahar8 aselhilal Gayet normal daha küçük keyfini çıkart mide bulantısı falan çok çünkü 🙂benim 10 haftalık başladı hiç belirti olmadanda doğuranlar var.Saglıkla kucağınıza alın inşallah 🙏
Pembenur aselhilal benimde hiç bi belirtim yok mide bulantısı vs sadece adet olacakmışım gibi ağrı hissediyorum arada bel ağrısı ateş basması bide göğüslerim ağrıyor biraz normal mi acaba belirti olmaması