Kızlar merhaba, doğumuma az kala kafamı çok kurcalıyor okuduklarımdan kesin başıma gelecek diye korkuyorum doğum öncesi tedirginlik de olabilir ama kendisi 0Rh+ kan grubu olup bebeği A ya da B kan grubu olsa da sarılık yaşamayan var mı? Abo uyumsuzluğunı o kadar okudum ki kafamda bebeğimin kesin yaşayacağına kendimi inandırdım içim sıkılıyor sanki, yaşamayanlar varsa bana umut olucak şimdiden teşekkür ederim🌸