sonumudum ocakta 6 haftalık düşük yaşadım bende de kese vardı bebek yoktu kalp atışını falan duymamıştım çünki doktor kese boş falan dememişti sadece lekelenmem olduğu zaman istersen altdan bakalım kalp atışı varmı diye istememiştim ondan 2 gün sonrada tamamen düşük yaşadım yani yüni evlenmiştik hiçbir doktora gitmedim tedavi falan olmadım 1 yılımız geçsin olmazsa sonra giderim dedim ama sonra nisan ayında çok istedim çocuğumuzun olmasını daha 1 yıl dolmamıştı doktora randövü aldım mayıs ayına daha doktora gitmeden nisanda hamile kaldığımı öğrendim çok şükür şu an 17+1 hamileyim 🧿yani diyeceğim o ki üzülme Rabbim en kısa zamanda en güzel zamanda en güzel hediyyesi ile sevindiricek seni ❤️