sngl3875 34+0 da su gelişi sebebiyle doğum yapmıştım bende. Oksijen sıkıntısından dolayı 16 gün Küvöz sürecinden sonra kavuştuk çok şükür şimdi 4 aylık olmak üzere kucağımda uyuyan bi minik oldu. Siz üzülmeyin stres olmayın moralinizi yüksek tutun aceleci bebişlerimiz çok güçlüler. İnşallah en yakın zamanda kucağınıza alır evinize götürürsünüz. Bol bol süt sağın götürün onun için en iyi ilaç sütünüz 🙏